Az angol Independent értesülései szerint a City Amerikában, Kínában és Mexikóban keres partnerklubot, hogy hírnevét öregbítse. A terjeszkedésben jelentős hangsúlyt fektetnek a klub illetékesei az ázsiai piac meghódítására. A városi rivális United már 15 éve hasonló üzletpolitikát folytat. Mellé és a Real Madrid mellé kíván felzárkózni a City is.
A felmérések szerint szurkolói bázisának maximumát Angliában már elérték a City-nél, a Financial Fair Play bevezetése miatt bevételeik növekedése érekében kénytelenek új ötletekkel előrkkolni. Ahogy a klubnál fogalmaztak még decemberben: "Új ötletek és új üzleti modell várható!".
Nem csak a nézők elcsábítása a cél. A partnerklubok tehetségeit is magukhoz édesgetnék a City illetékesei, hogy vagy beépítsék a csapatba, vagy értékesítsék. Az Udinese példáját hozták fel erre, ugyanis az olasz klub számos fiókcsapattal rendelkezik és a felkutatott tehetséges játékosokból tőkét kovácsol (pl. Alexis Sánchez, Barcelona).
Fotó: Eurosport.com
Világmárka lesz a Manchester City
A Manchester City három országban kívánja bővíteni partnerklub-hálózatát, hogy minél több helyen ismerjék meg a klubot, így olyan világmárkává váljon, mint a Real Madrid vagy a Barcelona.
Ezek is érdekelhetnek
Hozzászólások
Történet a fénykép mögött
Meccsek, amik...
Du ju szpík futball?
Még ne oltsd le a lámpát!
technika
Költők, írjatok verseket!
Kérdezd meg pacekba!