Korábban Lance Amstrong, az egykoron rákkal kezelt kerékpározó vezetésével kampányolt a súlyos betegség ellen a Nike, néhány évvel később pedig a francia labdarúgó, Thierry Henry volt a fő arca a rasszizmus elleni akciónak. A nemes célokkal egyetértők különböző szilikonkarkötők viselésével fejezhették ki szimpátiájukat.
Most piros cipőfűzőket dobott piacra a cég, így aki részt kíván venni a „Lace Up, Save Lives” névre keresztelt kampányban, ezeket vásárolhatja meg. A kezdeményezéshez sok sikeres futballista, így Didier Drogba, Joe Cole, Andrej Arsavin, Marco Materazzi és Denilson is csatlakozott.
Hazánkban a sportszergyártó által szponzorált Videoton játékosai csatlakoztak elsőként a kezdeményezéshez, a székesfehérvári együttes csapatkapitánya, Farkas Balázs a kampány egyik arca lesz. (vidi.hu)