Az elmúlt huszonöt évben a futballal kapcsolatos média világszerte szinte felrobbant, a rádiótól és a televíziótól kezdve, át a streameken, a podcasteken és a független magazinokon, egészen addig, hogy az újságok ma már a Twitterre, az Instagramra és a Snapchatre is kiterjesztették a tudósításaikat.
A FourFourTwo is nagy változások előtt áll, február 27-én nevezték ki az új főszerkesztőjét, James Brownt, aki korábban a szigetországban mára ikonikussá vált Loading magazin kiadásában és a brit GQ magazin főszerkesztőjeként tevékenykedett, számos Industry-díjjal jutalmazták már, több szerkesztői elismerés mellett például az Év magazinja-díjjal is. James Brown mostantól az FFT, mint márka valamennyi brandjének kiadásáért teljes felelősséggel tartozik, beleértve a nyomtatott és digitális tartalmakat is.
„James szenvedélye, jártassága és szakértelme a fogyasztói tartalmakat illetően vetekszik a futballkultúra széleskörű ismeretével, és azzal a tudással, hogyan foglalkozzon a szurkolókkal, játékosokkal és magával az iparággal” – mondta róla kinevezésekor Alastair Lewis, a Hobbies at Future ügyvezető igazgatója, aki szerint ezek a tulajdonságok tökéletessé teszik őt a posztra.
Az új főszerkesztő kimondott célja, hogy minél több futballrajongót meggyőzzön, érdemes rákapcsolódni az FFT valamelyik felületére, ezért munkába állása óta a stáb igyekezett az internetes oldalon közzétett cikkeket ütősebbé, aktuálisabbá és személyesebbé tenni, és minél nagyobb aktivitást kifejteni a közösségi oldalakon, a Twitteren (@FourFourTwo), az Instagamon (fourfourtwouk), és magán a honlapon, valamint a nyomtatott magazinon is lesznek majd kisebb-nagyobb változások.
Sok sikert kívánunk James Brownnak a közös munkához, reméljük, hamarosan személyesen találkozunk majd.
A FourFourTwo Magyar Kiadásának csapata