Akinek kevés lesz a Real Madrid és az Atlético, annak ott lesz még Alicia Keys is (fotó:ibtimes.co.uk)
„Nagyon boldog vagyok, hogy bemutathatom az új dalaimat az UEFA Bajnokok Ligája döntőjén, egy olyan eseményen, melyet a világ összes szegletében ünnepelnek” – nyilatkozta Alicia Keys. – Ez egy nagyon fontos történelmi pillanat lesz, ami hűen kifejezi, hogy hasonlóak vagyunk, függetlenül attól, hogy hol élünk vagy kik vagyunk. Megtisztelő, hogy részese lehetek ennek az élménynek.”
„A zene, a szórakoztatás és a sport mindig a Pepsi alapvető értékei közé tartoztak. Ez a márka találta fel a szórakoztató marketinget, és kampányaink során új szintekre emeljük a kreativitást” – mondta Carla Hassan, a PepsiCo képviselője. – Azzal, hogy a Pepsi az UEFA Bajnokok Ligája döntőjében egy világszínpadot állít fel, emlékezetes pillanatokat teremt, ami még több rajongót vonz majd, és megnöveli az érdeklődést a 2016-os döntő iránt. Emellett egy új tradíciót is teremt a világ legkedveltebb sportlátványosságával kapcsolatban.”
Az új nyitóünnepséggel a PepsiCo kiterjeszti a már meglévő partnerségét az Európai Labdarúgó-szövetséggel, és elhozza a világ egyik legszenvedélyesebb előadóját. Ezzel még tovább fokozza a világ legnézettebb éves sporteseményéhez fűződő izgalmat és az esemény nagyszerűségét. A PepsiCo és az UEFA Bajnokok Ligája 2015-ben jelentette be partnerségüket, amely során a sorozat márkáivá vált a Lay’s, a Gatorade, a Pepsi MAX / Pepsi.
További információ: www.facebook.com/uefachampionsleague.