A magazint a főszerkesztő, a klub egykori játékosa, Bánki József mutatta be.
– Nem vagyok kereskedelmi ember, de azt tudom, hogy egy vállalkozás akkor igazán sikeres, ha családon belül marad. Akár a lelkieket, akár más elemeket tekintetbe véve, a Zöld és fehér magazin családi vállalkozás, hiszen profi szemléletű fradisták készítik – fogalmazott Bánki József. – Az a célunk, hogy megidézzük azt a szellemiséget, amiben felnőttünk, amit megtanultunk a szüleinktől. A helyzeteket nem tudjuk belőni a pályán, de mi is hozzá akarunk járulni ahhoz, hogy minél többen legyenek a lelátón. Fontos, hogy a legfiatalabb korosztály is megtudja, hogy miért is a Ferencvárosi Torna Club a Kárpát-medence legnépszerűbb és legsikeresebb csapata. Mindenkinek nem tudunk megfelelni, de a Fradi hagyományainak, tradíciónak kötelességünk eleget tenni.
Zöld és fehér – standokon a Fradi-magazin
Sajtótájékoztatón mutatták be a Ferencvárosi Torna Club új magazinját, a Zöld és fehért. Az időpont nem véletlen: ma került az újságosokhoz a magazin második száma, amelyhez 395 Ft-ért lehet hozzájutni.
Ezek is érdekelhetnek
Hozzászólások
Történet a fénykép mögött
Meccsek, amik...
Du ju szpík futball?
Még ne oltsd le a lámpát!
technika
Költők, írjatok verseket!
Kérdezd meg pacekba!