A megállapodást csütörtökön írták alá, de a pénzügyi részletekről nem közöltek semmit a felek. A japán cég neve a következő szezontól szerepel majd a mezeken, ezzel egyben megszűnik a Samsung elektronikai cég és a Chelsea 10 éves együttműködése. A londoni egyesület közleménye szerint az előző idényben a Chelsea volt világszerte a legnézettebb futballcsapat a televíziós közvetítések szempontjából, mivel több mint 31 ezer órát szerepelt a képernyőn. A londoni Kékek öt pont előnnyel vezetik a Premier League tabelláját, vasárnap Ligakupa-döntőt játszanak a Wembley Stadionban a Tottenham Hotspurrel, a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjében pedig 1-1-es idegenbeli eredmény után március 11-én fogadják a francia Paris Saint-Germaint a visszavágón.
Új mezszponzor a Chelsea-nél

Japán autógumi-gyártó céggel kötött hosszútávú szerződést a londoni klub.
Ezek is érdekelhetnek
Hozzászólások
Történet a fénykép mögött
Meccsek, amik...
Du ju szpík futball?
Még ne oltsd le a lámpát!
technika
Költők, írjatok verseket!
Kérdezd meg pacekba!