A két szervezet 1 millió forinttal és 10 millió forintértékű reklámkampánnyal díjazza a nyertest, hogy a következő szezonban a szurkolók mégjobban érezzék magukat a győztes klub stadionjában. 2011-ben nagy siker volt a Sport TV Családbarát stadionok-kampánya. A rengeteg újítás bizonyította,a klubok komolyan vették a kezdeményezést, és igyekeztek a szurkolók kedvében járni. Sokat tettekazért, hogy több teljes család, gyermek és nő látogasson ki az OTP Bank Liga mérkőzéseire. Két évelteltével a Sport TV és a stadionok biztonságosabbá tételén fáradozó MLSZ ismét meghirdeti a sikeres versenyt. A pontozólapokat a Sport TV kollégái és a Magyar Labdarúgó Szövetség ellenőrei töltik ki, aszezon végén pedig kiderül, melyik magyar stadion és melyik magyar klub végez az élen abban aversenyben, amelyet 2011-ben az ETO-park, illetve a Győri ETO nyert meg. Olyan szempontok szerintosztályozunk, mint a stadionok infrastruktúrája (büfék, mellékhelyiségek) minősége, a hangulat, arendezői magatartás és a gyermekek, családok számára kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségek. Az idei győztes rendkívül értékes díjazásban részesül, az említett 1 millió forintos pénzdíj (melynek felétaz MLSZ, másik felét a Sport TV állja) mellett a Sport Televízió 10 millió forintértékű reklámfelületet biztosít számára a 2013/14-es szezon Sport1-en és Sport2-n közvetítettfutballmérkőzéseinek környezetében. „Büszkék vagyunk a kezdeményezésünkre, hogy az MLSZ-szel együtt tehetünk azért, hogy az OTPBank Liga mérkőzései igazi családi programmá váljanak. A két évvel ezelőtt meghirdetett versenynekköszönhetően nagyon sok program indult a stadionokban a családok mozgósítására, szurkolói buszokindultak, a gyermekeknek játszóházak létesültek, és még sorolhatnám. A cél idén is az, hogy még többgyermek, még több nő legyen a lelátókon. Azt szeretnénk, hogy a Sport TV nézői számára is láthatólegyen a fejlődés” – árulta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója. „A növekvő biztonságérzet, a közeljövőben megújuló infrastrukturális háttér mind segíti abban azélvonalbeli klubokat, hogy mérkőzéseik szervezésekor a stadionokba látogató nőkre, gyerekekre,a családokra is gondoljanak” – fogalmazott a kezdeményezés kapcsán dr. Vági Márton, az MLSZfőtitkára, aki hozzátette, közvélemény kutatások egyértelműen azt bizonyítják, a hétvégi programokkialakítása a legtöbb családban az anyuka feladata. „Fontosnak tartjuk, hogy a nyereménykéntfölajánlott egymillió forintot a győztes klub kizárólag arra költheti, hogy szurkolói számára még kedvezőbb, vonzóbb feltételeket teremtsen.”
Családbarát stadionok 2013-ban is
A Sport TV a Magyar Labdarúgó Szövetséggel karöltve 2013-ban is megkeresi az OTP Bank Liga leginkább családbarát stadionját. A cél, hogy minden magyar mérkőzés családi esemény, kulturált szórakozás legyen.
Ezek is érdekelhetnek
Hozzászólások
Történet a fénykép mögött
Meccsek, amik...
Du ju szpík futball?
Még ne oltsd le a lámpát!
technika
Költők, írjatok verseket!
Kérdezd meg pacekba!