Tiszteletre méltó erőfeszítés
A kampány fő mondanivalója, hogy a szurkolók és a szurkolás minden előtt való, de éles határhúzódik a szenvedélyes buzdítás és a sportszerűtlen, gyűlölködő nézőtéri megnyilvánulások között. Anézőknek joguk és lehetőségük van a buzdítás mellett a véleménynyilvánítására, mindaddig, amíg az nem sérti mások emberi méltóságát. Az élvonalbeli játékosok és korábbi legendás labdarúgók közreműködésével készült, a csapatokra szabott szpotokat az MLSZ és a kampány fő médiapartnerei, a célokkal maximálisan egyetértő MTVA és aSport Televízió csatornái sugározzák. A Sport Televízió egyébként – az MLSZ-szel karöltve – az idénis keresi az ország leginkább családbarát stadionját, ezzel motiválva a klubokat, a „szurkolóbarát”környezet kialakításáért. A kampány főszereplői élvonalbeli klubok játékosai (többek között Rudolf Gergely, Kovács István,Jova Levente vagy Balajcza Szabolcs), akik a kamerák előtt is nagyszerűen helytálltak az egész naposforgatás és fotózás alatt. A csapatok és a szövetség által közösen megfogalmazott üzenetekkel a stadionokban és azokkörnyékén, szórólapokon találkozhatnak a nézők a következő hetekben, a reklámfilmek pedig – a kétemlített televízión kívül – az MLSZ TV YouTube-csatornáján tekinthetők meg.
Az egyik videó a sok közül